Gozdebelinay Kızlar dikey süpürge arayışındayım philips 9000 serisi gözüme takıldı ama emin olamıyorum o kadar yorum varki kimi kırılıyor parçası yok diyor kimi iyi diyor fikirleriniz nedir kullanan varmı acaba burada
vitability07 Gozdebelinay şarjı çok çabuk bitiyor bir evi süpürmeye yetmiyor. Ayrıca çekim gücü de azaldı bence bir sene oldu alalı. O parayı vermişken keşke Dyson alsaymışım diyorum ben
Aybarsmom__ Kesinlikle parasını sonuna kadar hakeden tek ürün dyson bacım mutlaka ondan al yani halıların rengi bile değişiyor dokuları havalanıyor resmen dysonla supuruldugu zaman