theful inanın herkes aynı… biz eşimle bebeğin sorumluluğunu eşit olmasa da bölüşmeye çalışıyoruz.
Anne olarak WC gitsek bile haber vermek zorundayız. Bu bile beni başlarda çok sinirlendiriyordu.
Bebeğim şu an 5 aylık. 2.5 aylıkken haftasonu bebeği eşime bırakıp arkadaşımla kuaföre gitmiştim sonrasında da kahve içmeye gittik ve o benim için dönüm noktası oldu,öncesinde bebeğimi asla bırakmıyordum içim içimi yiyordu ama babasının da sorumluluk alması gerekiyor,,, belki de zorlukları anlaması…
siz de uzun süreliğine olmasa da ara ara böyle şeyler yapabilirsiniz. İnanın çok iyi gelir.
Anne olduk ama psikolojik olarak biz iyi olmazsak bebişimiz de iyi olmaz bunu unutmamak gerekiyor. Ve inanın hepimiz bu haldeyiz yalnız değilsiniz 🌸