miniksincabim valla 200 300 değil 10 20 yle bile oluyor ben öyle yaptım daha yeni bu ay buldukça arttıkça kenara attım babam harçlık gönderiyor bazen onları da biriktiriyorum bu ay bir gram alabildim eşimden habersiz. Öncekileri saymıyorum malesef onlardan eşimin haberi vardı salak gibi bi eksik oldugunda hemen cıkarıp veriyodum ucuyodu tabi para şimdi onlar olsaydı kimbilir kaç gram altınım olurdu 😅
Ama gram alacak para birikmeseydi de dolar yada euro da alabilirdim.