Merhaba 26 aylık oğlum var çekingen bı çocuk yaz boyu parktaydik orda arkadaşlar edindim onlarında yaşıt çocukları var oğlum onlarla nadir oynuyordu bı kaç kere de elinden oyuncağını aldılar vurdular tabi çocuk bunlar oluyor böyle şeyler hemen müdahale ettim vurmamaliyiz falan diye şu an oğlum kimsenin evine misafirliğe gitmek istemiyor parka mümkün değil gidemiyoruz kapısından girince başlıyor ağlamaya çocuklu evlere gittiğimizde ilk 15 dk falan seviniyor oynuyor sonra sıkılıyor gitmek istiyor ama beni en çok üzen parka girmek istememesi yaşayan var mı acaba düzelecek bişey mi