babyaframoms Bebeğim 2 aylık mamajoo avent denedim ama tutmuyor 5 dk emip atıyor. Bibs denemeyi düşünüyorum bebeği tutan var mı? Boşa almak da istemiyorum. İlk çocuğum eczaneden aldığım herhangi bi emziği tutmustu
beybitolat babyaframoms biz bibsle başladık tuttu bi süre sonra avente geçtik şuan avent kullanıyor hala
ayssbus babyaframoms benimki 4.5 aylık oldu asla hiçbir marka emziği tutmadı. Bakkaldan Fatoş emzik bile bulduk onu da tutmadı. 😅 emziği benmişim. 🤌🏻
gizematadeniz babyaframoms 5 dk emip atacak zaten ya. Saatlerce agzinda tutamaz ki 2 aylik. 5 dk emcek atcak yorulcak dinlencek. Normal bence
babyaframoms ayssbus ay benimkinin de öyle ama asla uyumuyor alıştı memede uyumaya bi süre sonra emmekten rahatsız olmaya başlıyor yoruldum artık ya. Em em em kus
gizematadeniz babyaframoms o da normal. Bir kitap okumuştum. Ilk 3 ay için şöyle diyordu “tercih etme şansları olsa ilk 3 ayı da anne karninda gecirmek isterlerdi.”. Size yapışık yaşayacak, 7 24 meme emecek. Normal
babyaframoms damlaozzz sipariş verdim umarım benim bebiş de tutar. Dil bağı var acaba o yüzden mi tutmuyor diyorum.
egemir2024 babyaframoms bibs, Wee baby bibs modeli, mamajoo, Nuk, Baby mee denedim tutmadı en son Avent aldım onu da tutmadı tutmayan çocuk tutmuyor kısacası
egemir2024 babyaframoms bende çok seviyorum emzik emen bebekleri ilk oğlumda nuk kullanmıştım 1.5 yaşında kendi isteğiyle bıraktı ikinciye de bi ümit hepsini denedim inanın bakkal emziği tutar dediler onu bile aldım yok 1-2 ay aventi uyuyacağı zaman tuttu sonra onu da bıraktı