bidebayilistersenferiya bende aynı durumdayım. Doğum günü konusunda kararsızım, daha doğrusu yapmak istiyorum ama çağıracak kimsem yok 🥺 sadece iki arkadaş var o kadar. Kardeşim uzakta okulda gelemez, babam zaten vefat etti, annem gelirim dedi. Abisine herşeyine kadar yaptık bu çocuğum çok garip kaldı, en azından doğum günü yapayım diyorum 🥺 ama köy okulu fikri çok güzelmiş 🫠 köy okulu olsa pastayı nasıl gönderirsin ki, pasta olan yerlere bile çok uzak oluyorlar