denizila Kızlar bebeğim 15 günlük ama göbek bağı hala düşmemiş korkuyorum normal mi sizinki ne zaman düştü
minnakanneyim denizila 12. Günde düştü ama sonra iltihap akıyordu kurumamisti 2 defa yaktılar anca öyle geçti
ozdenizzz denizila yani normal de 2 hafta diye biliyorum bağın düşmesi sizin de tam 2 hafta olmuş ama tabi bir doktora sorun siz yine.