biranne_197 Kızlar eşimin doğum günü geliyor pasta yapmak istemiyorum çünkü zamanım yok pasta almak istiyorum bir yere de gidip alamıyorum BİM bana yakın BİM’in hangi yaş pastasını beğeniyorsunuz hangisi güzel ?
beybitolat biranne_197 dondurulmuş tiramisu var aşırı lezzetli ama pasta olarak kullanırmısınız bilmiyorum 🤷♀️
merkursavascisi_06 biranne_197 online sipariş vermeniz mümkün değil mi? Tiramisu olanı fena değildi eskiden uygun öğrenci odaklı kafelerde tatlı olarak onu satarlardı
pembekalanchoe biranne_197 evet o güzel tabi uzun zaman oldu almayalı ama üniversitedeyken oda arkadaşımla haftanın iki günü alırdık ay o zamanlar 10 TLydi. 🥲
[silindi] biranne_197 yakında pastane varsa pastaneden almanızı tavsiye ederim. BİM’in pastaları yavan yavan oluyor
[silindi] biranne_197 cheesecake almayın da ne alırsanız alın o zaman bimden 😂 çünkü cheesecake facia 🥹