Merhabalar benım 15 aylık ikizlerim var kızım gözü açık hemen alıp yapma konusunda çok hızlı oğlum ise tırmanma kırma vurma vs huyları çok var mesela ikisine de birer elma veriyorum ama kızım oğlumun elindekini de alıyor kacırıyor ve oğlum sadece ağlıyor elinden alındığında bir nevi malına sahip çıkamıyor hesabı ama kızıma kızım hadi kardeşine ver dediğimde bazen hemen veriyor bazen bir iki söylemede öyle veriyor ve oğlum herşeye ağlıyor direk bana bakıyor bende artık bu konu çok yormaya başladı çok nadir kacırır oğlum kızımdan bir eşyayı ama kızım unutmuyor oğlumun dalgın olduğu zaman diliminde alıyor gene istediğini oğlum için ne yapmalıyım hep benden destek istiyor beraber almaya gidelim deyip elinden tuttugumda kendını yere bırakıp daha çok ağlıyor bazen hiç karışmıyorum bile alması için daha çok ağlıyor anca kızım elinden bırakırsa istemezse ozaman alabılıyor yada kızım uzatırsa buna bi çözüm bulan varmı