Kızlar ben bu kadar zorlanmamıştım hiç bir dönem aşırı sabrımı zorluyor herşeye hayır diyor tersini yapıyor güzellikle söylesem bile devam ediyor vurma huyu iyice arttı gerçekten çok yoruldum bütün sorumluluğu bende eşim ne ladar destek olsada günde ancak birkaç saat zaten görebiliyor ama ben psikolojikmen bu inatlaşmalarından aşırı yoruldum alternatif sınuyorum sakince söylüyorum ama yok yani oyunlaştırıyorum her zaman işe yaramıyor özellikle okulda nerede olumsuz davranan var onu örnek alıyor direkt. Pedagog düşünüyorum pahalı seanslar belediyeleri düşünüyorum ayda 1 birde haftaiçi randevu veriyorlar sadece yani kızmiyim sakin kalayım diyorum ama bir bakıyorum ki tüm işler bana kalmış haliyle sabrım kalmıyor yani biraz konuşunca dinlese sabır diye kendimi iyice idare etmek için zorlayacağım ama bende çok gerildiğimi yükseldiğimi farkediyorum artık nasıl düzelecek bilmiyorum sonrada üzülüyorum ama o an geçecek herkeste böyle diye idare edemiyorum kopuyoruz o anda ben yükselince artık gülüyor falan dahada işler sarpa sarıyor