UykuPerisi_ Kızlar 9 buçuk aylık bebeğim hamileliğmden önce baya olmustu sonra boyatmadım ama bakımsız hissediyorum eve alıp evde boyasam olur mu korkuyorum da bebeğime zararı var diye :( napayım sizce
dorukdemir3 Ben 4 aylıkken bır kere boyamıstım hamileyken evet çok karsıyım ama ne bilim sütten ne kadar geçebilir ki kafanda kalıypr 40dkka sonra yıkıyorsun ben yaptım ama doğrumudır bişi diyemem
kccck 2 ay 10 günlük bebeğim var 2 kere boyadım 1 kere cila yaptim yasak olduğunu bilmiyordum . Ama bir sorun yasamadim