merhaba ben kendimi bildim bileli hep kalabalıktan kaçarım ama eşimin ailesi çok kalabalık geniş bir aile öyle de bir seçim yaptım bayramlar özel günler vs oralara gitmek benim için zulümdenden beter resmen ,birde bana karşı çok kabalar görümcem kaş göz yapar teyzeleri kıkır kıkır güler laf atarlar mutlaka bu yaptkları da beni iyice soğutuyor hiç gitmek istemiyorum birde kilom var oda beni çok üzüyor kilolu olmasam sanki daha iyi davranacaklarmış gibi hissediyorum zten anksıyetem var bu durumda önerierinşze açığım