1 haftadır eklem ağrısı ateş ve boğaz enfeksiyonu yüzünden mahvolmuş bi haldeyim. 2 kere acile gittim iğne ve serumların etkisi geçince yine aynı oluyorum. Antibiyotik vermedi dr sadece sprey ve parol verdi ama parol fayda etmiyo gibi. Başka ne yapabilirim