Arkadaşlar Bim’e gelen chef ürünlerini kullanan var mı? Birinden duymuştum oraya gelen tefal ya da chef ürünleri genelde yan sanayii gibi oluyor dandik ürünmüş vs.
Evimdeki tavalarım sürekli bulaşık makinesine girmekten yapışmaz özelliklerini kaybettiler. Yeni almak istiyorum. Kullanan varsa fikir beyan ederse sevinirim. 💕

