Kızlar şimdi ben koltuk takımı aldım. Eski koltuk pek iyi durumda değil arkası kırık sökük yerleri var. Eskisi 3+2+1 şeklindeydi. Ikiliyi mutfağa, berjeri de oğlumun odasına koyucam. 3′lüyü ne yapıcam peki yani atıcam ama nasıl atıcam nereye atıcam. Siz ne yapmıştınız?