hayalperest2310 Kızlar tefal dışında önerebileceğiniz bir tava var mı tefal aldım yılı dolmadan yapıştı o kadar özenle yıkamama rağmen
hhaziran hayalperest2310 lavanın hem 3lü sahan setini, hemde ızgara tavasını kullanıyorum uzun yıllardır. Memnunum
anayimcanim hhaziran çok ağır ya, yıkarken falan üşenmiyor musunuz. Sırf temizlemeye erindiğimden almadım
hhaziran anayimcanim sahanlar çok kolay yıkanıyor yada ben alıştım Izgara için olanı ne yalan söyleyeyim makineye attığım çok oldu🤣 6 yıl oldu alalı hala sevmiyorum ızgara tavasını temizlemeyi😃