anneu ikea antilop aldık en başta ama aşır rahatsız ve benim bebeğim için kullanışsız oldu. Çünkü tam dik oturur pozisyonda (ek gıdaya yeni geçtiği zamanlar) yutamıyordu verdiğim şeyler olduğu gibi ağzından aşağı akıyordu. Bir de mesela ben yemek yaparken veya yemek yerken mama sandalyesine koyuyorum haliyle içinde vakit geçiriyor ve konforlu bir sandalye gerekiyordu o yüzden antilobu hemen kaldırıp yatar pozisyonu olan sandalyelerden aldım Weellgro marka. Çok memnunum tepsisi kolay çıkarılıp takılıyor, minderi yıkanıyor, sırt kısmı deri ıslak mendille silince temizleniyor, yüksekliği ayarlanıyor vs özellikleri çok iyi. Aslında bu birazda bebeğinize ve size bağlı yani. Benim bebeğim dik otururken yiyebiliyor sandalyede uzun vakit geçirmiyor diyorsanız ikea antilopta işinizi görür