momas Kızlar bu sefer bizler için bi tarifle geldim. Dışarda malum ne yiyoruz içiyoruz belli değil artık her şeyi evde yapar olduk. Yemin ediyorum sanki restorandan almış gibi oldu. Adana diye geçiyor ama sanırım hatay usulü tepsi kebabıymış. Ama her neyse mutlaka deneyin. Bu tarifle 3-4 kişi rahat doyar. 450 gram 2 çekim dana kıyma Kapya ve yeşil biber ben 1 er tane doğradım Bi tutam maydonoz 2 diş sarımsak İyice robottan geçirin daha sonra harcı kıymaya koyun. Üstüne yarım çay bardağı sıvı yağ Tuz karabiber kimyon pul biber kırmızı toz biber 1 er çay kaşığı koydum ve güzelce yoğurdum Borcama elime yağ sürüp düzledim Önceden ısıtılmış 190 derecede 30 dk pişirdim Biz dürüm olarak yedik içine sumaklı soğan domates koyduk lavaşı da toz biber yağ bile yağladık Şimdiden afiyet olsun😍
newwmommy momas ayyy bacım ne yaptın öyle yaa bayıldım bende denicem bunu mutlaka deneyeceğim eline sağlık
momas beybitolat sağol canımm çok iyi valla sık sık yapıcam hatta 3 kalem arttı bu akşam yanına pilav yapıp porsiyon olacak yicez 😅💖
fatmaanuurr22 momas Çokk güzel görünüyor elinize sağlık 🥰 Bir Hatay’lı olarak söylemek istedim tarifinizdeki kıyma harcı evet Hatay usulü tepsi kebabı ile aynı ama fırına atmadan üzerine domates patates soğan dilimlenir ve salçalı su üzerine eklenir öyle fırına atarız çokta lezzetli olur denemek isterseniz diye söylemek istedim afiyet olsun 🌸
momas fatmaanuurr22 yaa aslında pişerken baya da sulandı tekrardan sos dökmek nasıl olur bilemedim ama soslu daha çok severimm🌸 patates koycaktım eşim koyma didi😅
fatmaanuurr22 momas ben hep soslu yapıyorum çokta güzel oluyor tabii herkesin damak zevki farklıdır 🥰
binnur37 momas Bacımmm bacımmm gül yüzlü hamarat bacımmmm peçete verirmisin acabaaa ağzımın kenarını sileceğimde ☝️ Ellerine sağlık gülo
hasan033 Ayy çok lezzetli görünüyor bende et yiyebiliyodum bu gebelikte kırmızı beyaz ama kıyma pek kaldırmıyormideyi ellerinize sağlık
Melike-emirasaf momas ellerinize sağlık harika görünüyor bende Ramazan ayında cok yapıyorum tepsi kebabından ☺️