Ben yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. Öncesinde yerleri elimle silerdim , evim küçük. Ama dyson ıslak başlığını kullanınca kendime yıllarca eziyet etmişim dedim. Evet başlığa su doldur , kirli suyu boşalt falan biraz zahmetli. İleri geri hareket ettiriyorum ben bazen çizgi şeklinde ıslaklık kalıyor iz bırakıyor ama benim için hiç önemli değil. İnanılmaz hızlı bir şekilde siliyorum yerleri