birprensesanesi  Bir kere giydi kızım krem elbise 3.4 yaş Pembe elbise 2 yaş Taç hediye Lcw ürünüdür Tertemiz hiç bir kusuru yok☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim birprensesanesi bende kremi aldım kızıma 1yaş için. Önümüzdeki ay kutlayacağız çok tatlı oldu denemek için giydirdim. Görünce dayanamayıp yazdım 😂 üste çıksın
Gunduz47 birprensesanesi Merhabalar krem.rengi olanı sadece almak istiyorum.Ne kadara verirsiniz acaba
birprensesanesi ffatma1 canım krem olan 3.4 yaş pembe olan tam 24 ay yani 2 yaş bütün hepsine toplam 800 e vericem
birprensesanesi KendiEvimdeDeplasmandayim evet çok güzel duruyor ona uygun pasta yaptırdık süslemeler yaptım evde çok güzel geçti inşallah sizinde güzel geçer sağlıkla büyüsünler🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim birprensesanesi inşallah sağolun bende kurdele konsepti yapacağım arkası kurdeleli bu elbisenin sizinde öyledir muhtemelen. Kafamda kurdum ama bakalım inşallah güzel olur ☺️ amin cümlemizinki 🌸