Kızlar böyle bir şey yaşıyorum. Ağır kaygı bozuklugum var. 2. Dogumumu 6 ay önce yaptım. İlk dogumumdan sonrada olmustu ama sanki daha hafifti. Aslında son 5 yıldır ara ara yasıyorum ama ayda birdi belki. Şuan çok sık.Baş dönmesi ama gercek bi dönme değil etraf sabit, sanki kafamın içi dönüyor arada gelşyor bu his. Bulanık oluuor basınç oluuor gibi o an görüşümde hafif bulanıklaşıuor. Boynum çok ağırıyor dogumdan beri tutuk hörgüç gibi şiş ensemim bitişi. Artı yine arada kulak çınlamam var. Kilolarımıda veremedim. Geçecek mi bu günler çok kafaya takıuorum bu durumu. Hamıleligimde hiç bişey yasamadım dogum yaptm yine ilk 2 ay cok sukur hersey yolundaydı. Ama son2 aydır bunu yasıyorum. Bazen her gün bazen bir kaç günde bir oluyor.Salllanma hisside var dengesizkık hissi gibi. Bu durumu yaşayanlar varmı? Boynuma henüz baktırmadım baktırıcam