Kızlar benim bir bebeğim var 18 aylık oldu. İletişimi falan gayet iyidir yani elleirn nerde gözlerin nerde dilin nerde hepsini bilir dediklerimi de anlar yani süpürge yapalım derim odaya gider süpürgenin başında bekler. Bıcı bıcı zamanı derim banyoya gider baybay alkış vs hep bilir..
8-9 tane de kelime bilir, öksürük hapşurma taklitlerini bilir öksür derim öksürür falan..
Bebeğimde kafaya taktığım tek bir konu var o da akranlarıyla asla iletişim kurmuyor. Parkta çocukların yanına gidiyor bakıyor gülüyor falan ama oyun oynama noktasında çok zorlanıyor. Kuzeni var mesela kendisine yakın o da gelip benim oğluma sarılıyor öpmeye çalışıyor mesela benimki ittiriyor istemiyor bakmıyor bile suratına kendi başına oynamak istiyor. Eve yaşı büyük misafirlerimiz gelince sorun yok onlara şirinlik yapar ama yaşıtlarıyla asla iletişim kurmuyor doktora sordum oyun grubuna götür dedi ama ben merak ettim böyle tecrübesi olan var mı diye