mercankus 8. Ayından itibaren gece uykularına geçiş tam bir kavga dövüş 🤣 diş sancıları da oluyor yani uyumuyor direniyor.
Baba, dede, teyze,gel,kaka mı yaptın diyince kaka diyo, ata ( kendi adı ), aşen ( Ayşen halasının adı ) diyo 😃 canı isteyince söylüyor 😀
Öpücük atıyor, bye bye yapıyor, alkış, bi de çat çat haha ( ellerini yumruk yapıp üst üste koyuyor ), tık tık yapıyor, bip yapıyor işaret parmağı ile, bi de bir bir söylicem yapıyor 😀 canı isteyince emekliyor ama yavaş olduğunu düşününce komando gibi sürünüyor 😀🤣 tutunup kalkıyor yatağında yürüyo bazen bi de biz kolundan tutarsak yürüyor sadece 😁
Çilli horoz şarkısını çok seviyor oynamaya başlıyor 😄
Cırtlı kitapları çok seviyor bu ara
Kirpicik, şimdi cırt vakti baby boy, tonton tonki ile renkler, okyanusu keşfet, gezgin balık barbu bi de sesli kitaplar.
Bardak dizme, halka dizme, parmak kuklalarla parmak ailesi söylüyorum ben, sar sar makarayı