sibelcik ben geçen nezle gibi burnu akıyordu, huysuzdu, oksuruyordu iburamin seri verdim bir hafta sadece, doktora götürdüm onu verdik işe yaramadim dedim tamam dedi başka ilaç yazdı . Hastalığına göre ilerleyebilir siniz. Daha hafifse aferin verin, bir tık daha kötüyse iburamin seri verin