nesemom elasevda 3. ayda devlet tarafından belirlenen bir aşı yok 2 ve 4. aylarda var ben bebeğime 3.5 aylıkken rota yaptırmıştım o da özel bir aşı zaten
kumru23 Bende rota yaptırdım menejik yaptırcaktım ama saglık ocakları yapmıyormuş kaldı rotayla bır yapılması lazım dendi bize rotanın 2. Dozunu yaptırırken menejitide yaptırcam aşıyı alıp götürsek devlet hastanesi yapıyormu bilginiz varmı acaba