cananbulbul Spiral veya deti altı implant düşünüyorum ama kararsızım. Siz hangisini tercih ediyorsunuz, yan etkileri neler? Herhangi bir şekilde korunup da hamile kalan var mı?
Gul-42 cananbulbul kendınıze bunu yapmayın tüm sıkıntıları kadınlar cekıyor bırakın erkekler korunsun benım esım korunuyor dort yıldır bırsey olmadı
ceylanay Gul-42 adamlara kalırsak yandık 8 sene ikizlerimden sonra suan 11 aylık oğlum var geri çekilme bir korunma yöntemi falan değil gwrçekten ben komple tüplerimi bağlattım. 😂
Gul-42 Mariposa prezervatıfe bakmadınız o zaman yada esınız taktım dıye kandırıyor yada kendı delıyor yada zevk suyu gelıyor yada sonradan takıyorsunuz prezsrvatıfı
anonimli ceylanay ya şey sorucam Bende tüpleri bağlamak istiyorum ama nasıl oluyor yani Regl iken mi gitmek lazım yada Regl bitince felan mı
hilalpak cananbulbul naısl kalıyorsunuz ya ben kaç senedir böyle korunuyorum bıraktığım an hamile kaldım😂
oylesinebiri__ cananbulbul 1 yıldan fazladır kullanıyoruz hiç yırtılma felan olmadı marka dan da olabilir birde gayet rahat bu arada en ince serilerini alın hiç yok gibi
newwmommy cananbulbul çok kanamam olmaya başladı önce leke oluyor adet dönemlerinde sonra kanama yoğun bir şekilde ve uzun sürüyor 10 gnde falan
26merve26 oylesinebiri__ ay bizde 8 yıldır prezervatifle korunuyorduk çocuklarımız var ve hiç sorun yaşamamıştık taki ince prezervatif konusundan dolayı yırtık oldu ertesi günü hapı içmek zorunda kaldım emzirirken oğlum 8 aylıktı sonra 13 aylıkken falan yine bi yırtılma oldu aynı prezervatiften yine ertesi gün hapı aldım hemen ama gebe kaldım düşük yaptım şuan hem spiral hem prezervatif kullanıyoruz (yırtılan durex nude) kullanan arkadaşlar varsa dikkat etsin diye yazayım dedim asla tek korunma yönteminde kalmayın. 8 senedir bişey yaşamadık bu sene başımıza bunlar geldi sinir streste cabası. 2 çocuğum var şuanda nasipse emzirme bitince tüp bağlatma yaptıracağım bende psikolojim bozuldu hala tedirgin oluyorum çift koruma yaptığımız halde 🥺 cananbulbul
rumeysadc1 3 yıldır evliyiyim geri çekilme ile koruduk hep şuan 1 yaşında bebeğim var hala o şekil devam