Zumra_Fatma kuzum sivaslıyım ben ama bende bilmiyorum sadece şeyi biliyorum annemler numune hastanesinin orda oturuyor orda var hemen. Bi sor istersen bazen annemlerin balkonundan izlerdim çok güzel ilgileniyorlardı gerçekten dışarda oyunları, etkinlikleri. Başlarında baya kişiler oluyordu görüşürüm kadarıyla. Güvenlikleri de gayet güzel görünüyordu :) belki bu şekilde yardımcı olabilirim. Ah bu arada memleketimi nasıl özledim ..