1Anne1Bebek__ buseckmk evet bende giriş yapamıyorum bugün yatcakti parada yatmamış ve farklı birisinjn çocukları çıkıyor hesabımda ne alakaysa
filizkumsal buseckmk bnde giriş yapamıyorum yatmıs mı para normalde bugün görnyordu kartla kullanan var mı
Niyesordunbucevabi filizkumsal ben birazdan çarşıya çıkacağım kartla alıyorum her ay ATM’den kontrol edip haber veririm herkese 🌸