zeyinci Kızlar adet kanamanız kaç gün sürüyor ben doğum kontrol hapı kullanıyorum 7-8 gün sürüyor ilk günler leke gibi geliyor sonra başlıyor bitmeside baya uzun sürüyor son 3 gün falan hep leke leke az az geliyo sizin nasıl
zeyinci zeyinci sezeryan doğum yaptım bu arada 2 yıl oldu ondan sonra bu şekilde olmaya başladı etkiliyor mu bilmiyorum
Derinsmommm zeyinci zeyinci sanmıyorum benim hep 4 gün sürer ilk gün lekelenme olur 4. Gün biter. 2 kez sezaryen doğum yaptım değişmedi düzeni hiç
zeyinci Derinsmommm hımm sanırım haplar etkiliyor ben bir sezeryan yaptım daha kendimi doğrultamadım ya 2 yıl geçmesine rağmen:((( ağrınız falan oluyor mu
rachelgreen_ Ben de hap kullanıyorum 6-7 gün sürüyor dediğiniz gibi oluyor zaten hap kanamayı azaltır doktorum da söyledi bunu
zeyinci rachelgreen_ evet az geliyor zaten 2-3 gün biraz yoğunlaşıyor geri kalan günler hep lekelenme gibi
ebruyalcin04 6 gün sürüyor önceden 7 gündü doğumdan sonra eskisi kadar yoğun gelmiyo hemde 6 günü bitmiş oluyo
zeyinci ebruyalcin04 benimde 7 gün bazen 8 gün oluyor ama yoğun kanamam 2-3 gün sürüyor geri kalan günler hep leke oluyor