Sumeyrzerentum Merhaba sevgili anneler🌸 benim prematüre 2 buçuk aylık ikiz bebeklerim var kucağımdayken başlarını ve kendilerini geri atıyorlar genelde acıkınca, yatarken de gaz sancısı olduğunda ve ağladıklarında geri doğru atıyorlar sizde de oluyor mu??
nilveannesi Sumeyrzerentum biz de 32 haftalık doğduk. Bizimkide öyle simirleniyo gibi kasıyor kendini semsert yapıyor gazdan. Düzeltilmiş .ğ3 aylıkken bitti şükür
MYamaniko Sumeyrzerentum merhaba doktorumuz gazı olunca bebeklern böyle yapacagını söylemişti dizinize koyarak gazını çıkarmayı deneyin
AsyaAryaYigitmom Sumeyrzerentum prematüre ikizlerde olması tesadüf mü acaba? Benim de 40 günlük ikiz kızlarım var aynısını yapıyorlar ama ben bir sorun olarak görmüyorum bence normal
Bahar032 Bende 36 haftalık ikizlerimi doğurdum prematüre olarak Şuan 4 aylıklar aynısı bendede oldu doktora danıştım normal dedi endiselenecek birsey yok dedi
Sumeyrzerentum Bahar032 bizde de aşırı derece oluyor çok korkuyorum nörolojik bir problem mi diye düşündüm
Deletedmom136 Sumeyrzerentum 3. Ayda filan bitti sanırım net çünkü benim kızımın gazı çoktan azalmıştı
Sumeyrzerentum Bahar032 bizde biogaia kullanıyoruz ama pek faydasını gördüğümüz söylenemez ve zeytinyağı katıyoruz sütüne ama çok fazla etkisi olmuyor
Sumeyrzerentum AsyaAryaYigitmom herkes bu şekilde yanıtlamış ama ben yine de endişeleniyorum internetten baktığımda bir sürü şeyin belirtisi olarak yazmışlar
Kuzey-41 Benim oğlumda öyle gazdan yapıyor kendini geri atıyor kas katı kalıp gibi oluyor vucudu gaz gidince düzeliyor
Aysnrblghn Sumeyrzerentum ne oldu bu durum gecti mi benim bebisimde oyle suan malum internette neler yaziyor