vatdifak doktorunuz gerekli görmüş olsaydı verirdi diye düşünüyorum. Çoğunlukla vitamin sağlıklı vücut için gerekli gözüyle bakılıyor ama bu çok yanlış bir tutum. Çünkü dvitaminin azlığı nasıl problem ise fazlalılığı da problemdir. Diğer vitamin grupları gibi değildir karaciğerde depolanır. Doktorunuza danışın gözden kaçırmış da olabilir