22 ay 22 gün kah güldük kah eğlendik. Kah meme verdik kah emzirdik. Zaman zaman emzirdiğimiz de oldu ama meme vermeyi hiç ihmal etmedik.. Uzun lafın kısası hep emzirdik 🤣🤣
Oğlum doğduğundan beri meme bağımlısı. Yeni doğan döneminde üzerimde emzirme yastığında uyurdu. Yatağına koyduğum an uyanırdı. Çok emdi hep emdi. Arkadaşlarla dalgasını geçerdik.
Olay saati nerdeydin?
Oğlumu emziriyordum
Olay saatini söylemedim ki!
Ben hep oğlumu emziriyorum.
Etrafımdaki çoğu insan ay tamam kes artık o kadar emzirmene gerek yok diye fikir beyan etse de ben onlara kulak asmadım. Bir anda içimden böyle geldi normalde 24 ay emziririm diyordum. Yavaştan azaltarak bırakmaya karar verdim. İştahımız da giderek azalmıştı. İlk meme istediği vakit meme ucumu kapatıp al meme dedim emecek yeri bulamayıp şaşırdı. Meme?!?!? Al bitanem bak meme burada dedim. Ama yine ememedi döndü arkasını ilgilenmedi. Gece uykuya geçerken aynısını yaptım. Sırtını sıvazladım konuştum anlattım. (O gün jimnastiğe gidip sosyalleşmiştik) gün içerisinde yaptıklarımızı heyecanlı şekilde anlattım. 5 gün hep böyle geçti. Perşembe günü genel değerlendirme için kan vermiştik. Biraz ağladı. İğneyi gördü sonra koluna bant yapıştırdık vs. O günün akşamı mememe bant yapıştırdım. Açmaya çalıştığı vakit kolunu gösterip bak senin de uf olmuştu benim de uf oldu dedim hatta banta dokunup ufff demeye başladı yanağımı sevdi. Ardından rutinimiz devam etti. Ve biz memeye veda ettik.
Çok değişik bir durum. Chatgpt ile yazıştım. 🥹 dile kolay 22 ay boyunca gece gündüz ayırdetmeksizin emzirdin. Duygusal bir bağ vardı. Memeden ayıran annelerin bu hisleri hissetmesi çok normal dedi.
Ben süte hep mucizevi bir olay olarak bakmıştım. İnsanın bedeninde üreterek süt çıkarması ve başka bir insanın o sütle beslenip büyümesi gerçekten muhteşem.
Şimdi bana ayrılan mucizenin sonuna geldim. Meme bıraktırmayı düşünenler sakin olun sabırlı olun kararlı olun.. Önünde sonunda bırakacaklar.. 💫
💙💙💙💙💙