Bebeğim 3 ay 10 günlük. Yarım saatliğine halalarına emanet ettim. Ben yokken hemen emziğini çorbaya batırıp vermişler. Yaka önlüğüne damlamış ordan anladım. Ve daha önceden lafı geldiğinde böyle şeylere karşı olduğumu zaten zamanı geldiğinde doktor tavsiyesi ile tadımlara başlayacağımızı belirtmiştim. İnadına mı yapıyorlar anlamadım