Arkadaşlar çocuğum daha küçük bakıcı sorunundan dolayı kreşe verdik. 3 hafta gitti 2 haftadır hasta. Bronşiolit oldu tam geçiyor derken göz enfeksiyonu oldu. Tamam atlatılır çok ağır da geçmiyor ama bana biraz tavsiye verin lütfen yıpranıyorum. O değil biz ondan daha kötü hasta olduk. Şimdi gece gözü şişti şuanda da benim şişiyor. Ağlayacağım artık