momiss Kızlar 13 aylık bebeğim son 10 gündür filan inanılmaz ağlıyor bağırıyor her şeye ağlıyor. Geçici bir şey diyin lütfen. Bağır çağır her gün pert olduk. 😪😪😪🥴🥴
gozz1 momiss şu an biz de aynı durumdayız geçmesine sevindim. Enn ufak şeye ağlıyor tripleniyor alınıyor bebek ergenliği gibi bişey herhalde :(
momiss grbtt çok şükür geçti 🙏 zor günlerdi. Dişi de çıkıyormuş atak zamanı da birleşince öyle huysuzluk yaptı . Geçiyor merak etmeyin 🙂