Oğlum 4 yaşında bazı harfleri tam çıkaramadığı için kreşin den gitmemiz önerildi.arkadaslari arasında çekinip daha da konusmamasindan dolayı götürmem istendi. Ücretler süreç hakkında hiç bir bilgim yok maalesef.. İstanbul Anadolu yakasında onerebileceginiz bir yer var mı 🫣