Bebeğim 74 günlük meme reddi yaşadık ilk zaman emzirme danışmanlığı aldım 36. Günden beri sadece meme alıyor son üç dört gündür aşırı göğüslerim şiş yumrular bebeğim eskisi kadar emmiyor sütüm çok tazyikli geliyor en başından beri.Danışmanlık almadan önce üç kez mastit oldum atlattım ama bu sefer sanırım mastit değil doluluktan dolayı.Artık ne yapacağımı şaşırdım normalde göğüsleri büyük biri değilim ama şuan kocaman oldular elleyince acıyor sağım yapmak istemiyorum iyice artacak diye meme jimnastiğide yapıyorum .Ayrıca yediklerimde de mesela bulgur dereotu yiyemiyorum veya bitki çayı içemiyorum iyice artıyor aynı sorunları yaşayan oldu mu