hepoyleolurzaten___ sonunda doğurdummm zafer benimdir 🤣 içerden gelmek istemeyen kızımı sancı nişan su hiç belirti olmadan suni sancı ile zorla 41+0 da dünyaya getirdim 🤣 sizler kaç.haftada doğum yaptınız?
Hiilyuss hepoyleolurzaten___ gözün aydın canım sağlıkla büyüsün ❤️ ilk bebem dediğin gibi zorla 40+6 da suniyle geldi, ikinci bebem kendi hür ve özgür iradesi ile nişan yok, su gelişi yok, kanama yok, kendi geldi 40+6 da 😂😂
annebalim_ Hiilyuss kolay mı dogdu acaba bende ılk sunı suan ıkıncıye hamıleyım araları 30 ay olacak kendı ağrısıyla kolay dogarmıkı dıye dusunuyorum