goktugbgln sarikavun kefir yapmayı denediniz mi? Aynı ürün bende de var geçen gün kefir ayarında kullandım ama yaptığım kefirin kıvamı yoğurt gibi oldu. Siz nasıl yapıyorsunuz?
dilrailay Kiwi yoğurt makinesi taş gibi yoğurt yapıyor 7 aydır kullanıyorum. Neredeyse her hafta yapıyorum yoğurt kızım çok seviyor taş gibi yoğurt oluyor ve fiyatı da gayet makul bence
rumeysadc1 Boşa para vermeyin bence çok gereksiz geliyor bana böyle şeyler ben de yapıyorum taş gibi makinesiz
zeynep1401 rumeysadc1 Bende para vermek istemedim önce denemek istedim ama pastörize süt ve activia yoğurt ile denedim taş gibi olmadı malesef ya böyle cirpilmis yoğurt gibi oldu
rumeysadc1 zeynep1401 ben de öyle yapıyorum taş gibi oluyor aslında 6 saat sıcakta 6 saat da buzdobında bekletiyorum
sarikavun goktugbgln benim de oyle oldu ama tadi kefirdi mayasini cok kacirdigimi dusundum ama su an makiman ariza veriyo sutu gormuyo onunla ugrasiuorum iki gundur