9793selaam Normal doğum yapan anneler genelde hemen hmeen ayni haftada doğuyor bebekler çok fark etmiyor diye duydum .sizde nasıldi yazar mısınız haftalarıni 🙃
duygum27 9793selaam tam tamına 40+0 daha beklenirdi de bizim kız ters gelince sezeryanla alındı. Çünkü gelecek gibi durmuyordu. 🤗
usenmedimyaptimbirvelet 9793selaam benim ilki 38+4 ikincisi henüz 34 haftalık. Acaba diyorum bu da mı 38 de doğar yoksa gecikir mi öyle bi şey var mı acaba
usenmedimyaptimbirvelet simseklivekalpli di mi tamamen bebeğe bağlı. Öf doğursam da olur aşşırı sancılı bir süreç😒
simseklivekalpli usenmedimyaptimbirvelet ben en son öyle dedigimde 37+1 oğlum doğdu kuvezde kaldı 😬😬 kalsın sağlıcakla vaktinde gelsin düşünme öyle 🫣