mamaisqueen bizde şuan tam 5 ay 20 günlüğüz. İlk başlarda harika emiyordu sonra kilo almadı. Doktor mama takviyesi dedi. Yıkıldım, sütüm vardı ama doyurmuyordu demek ki diye neler neler yedim içtim anlatamam. Elimle sıktığımda fışkıran süt sağım yaptığımda asla gelmiyordu. Sütüm var mı yok mu , çocuk boş mu emiyo , mama verince beni tamamen bırakıcak diye diye heba ettim kendimi. Baktım iyice strese girip moda giriyorum. Dur dedim kendime. Neyse o sağlığı iyi bi sıkıntı yok dert etmicem dedim.
- Çocupum olmasına rağmen yaşdım bu duyguları.. seni çok iyi anlıyorum ama inan bana gerek yok. Geriye dçnüp baktığında üzüntüyle geçirme bu günlerini. Çok çabaladım elimden geleni yaptım ama emmedin de vur totosuna 🥰