3 ay 6 günlük kızım var Allahım delircem valla. Gece uykusu sıkıntısız sadece emmek için kalkıyo. Ama gündüz sabah 8 de başlıyor gece 12 ye kadar. Aralarda 30 dk uyuyo ama 31 olunca çığlık basıyo. Yardım edin böyle olukta aşan var mı? Tükendim artık ağrımayan yerim yok. Evimi her defasına kayınvalidemin yardımıyla temizliyorum. Utanıyorum artık. Ne olacak benim sonum vallahi Meryem Uzerli 1 ben 2 olucam bu tükenmişlikle 😰😰😰