zembek
Lustral bildiğim kadarıyla çok etkili bi ilaç değil. Ben hamilelikten önce başka bir ilaç kullanmıştım inanılmaz iyi gelmişti bana sonra tedavi süreci bebek derken bıraktım ve kötüleştim. Bildiğim kadarıyla hamileyken ya da emzirirken ilaç çok zaruri değilde kar zarar hesaplanarak veriliyor. Emzirmeyi keser kesmez başlamayı düşünüyorum dr kontrolünde ama varsa emzirmede yan etkisi ya da etkisi hemen bi ilaca başlamam lazım çünkü gidişatım kötü. Çocuklarıma üzülüyorum