Bebeğim 8 aylık neredeyse tüm zamanımı neredeyse ona ayırıyorum aktiviteler üretmeye çalışıyorum ama yeterli olmadığım hissiyatını yaşıyorum sürekli oyuncaklarından çok cabuk sıkılıyo genel olarak çabuk sıkılan bi bebek 😅 çok fazla oyuncakta almadım henüz yeni yeni alıyorum alabiceğim ayına uygun eğlenerek oynayabileceği oyuncak ve aktivite önerilerinze ihtiyacım var