13 aylıkken kestim, kademeli kestim,önce gece emmesini kestim sonraa uyku öncesi emmleri kestim, kolay oldu tek başıma yaptım, alışma sürecinde meme dedikçe yiyecek bişeyler verdim kolay geçti şükür,emzik ve biberonuda hayatınızdan çıkarmanızı tavsiye ederim