Hippten smaya geçeli bi 13 gün felan oluyor Hippte kıvamlı kaka yapan bebeğim Sma içeli cıvık yapıyor günde 1 max 2 kere sizce mamadan dolayı mı? Yapay zekaya attım çokta cıvık sayılmaz püre gibi birde günde 5-6 kez yaparsa ishal sayılır diyor kafam karıştı ne yapmalıyım sizce mama değiştirmeli miyim?