Merhaba annelerim kızıma 7. Ayda bexsero alışının ilk dozunu yaptırdım 9. Ayda bexsero ikinci dozu ve menvoa birinci dozu olacak ama sağlık ocağında birde kızamıkçık aşısı olması gerekiyor doktora göre üçünü aynı anda olabilir ama sağlık ocağında yapmıyorlar kızamık aşısını 10. Ayda yapalım diyorlar başına böle bir olay gelen oldu mu acaba?birde siz hangi aylar oldunuz menenjit aşılarını ?