demetbaharemir Kızlar selam, 4.5 aylık bebegım koldan oldugu aşısı şişmiş içi yumusak irin var gibi, ne yapmalı normal mi bu durum? Resmıne bakarsanız durumu yasayanlar yönlendırırse sevınırım
nnoktaa demetbaharemir aşı zamanlarını hatırlamıyorum ama verem aşısı mı bu? Öyle ise bizim de şişmişti akmıştı normal kabul ediliyordu. Hatta sonra izi kalıyor. Benim de çocukluktan kalma aşı izim duruyor.
ShutUp demetbaharemir verem aşısından dolayı. Kesinlikle dokunmayın hiçbir şey sürmeyin. Akıntısı olduğunda temiz nemli bir bezle silin yeterli. Zamanla şişliği ve akıntısı azalıp kabuk tutacak daha sonrasında da iz olarak kalacak.
demetbaharemir Minik bi iğne girse akıp rahatşayacak gibi ama tehlıkete atmak ıstemıyorum, yarında ctesi beklemelı mıyım doktor için ptesiyi yoksa acile mi götürmeliyim
demetbaharemir Bu atalsr ınanılmaz huysuz gecelerı sureklı aglıyor ataktan oldugunu dusunuyordum acaba bu mu yaptı 🥹
sarikavun Verem asisinin yeri. Asiyi yaparken hemsire soylemistir sislik irin akisi gibi seyler olabilir sakin dokunmayin. Cocugun bagisiklik sistemi aktif. Bagisikligi olusuyo.
demetbaharemir sarikavun normal mi yani böyle olması 4. Ay basında olmustu sanırım 20 gün gecti bu kadar zaman sonra şişmesi normal mi
demetbaharemir Ya bende hatırlamıyorum bu hangısı ama izi kalan aşı sanırım, yumusak olmus böyle bastırınca balon gibi içi
sarikavun demetbaharemir verem asisi 2. Ayda yapilan asi ama her cocukta darkli donemler etkin olur 3. Aydan 6. Aya kadar etkin hale gecmesi beklenir genelde. Bu tarz sislik iltihap akintisi kanama kabuk baglama gibi durumlar da gayet nirmal. Sakin dokunmayin kasimayin patlatmayin. Toparlicak
demetbaharemir ShutUp sımdı nettende arastırdım evet öyleymiş cok sükür rahatladım🥹 tesekkür ederim sizleredee
demetbaharemir Bu arada arastırdım sosyal medyadan tamamdır normalmiş böyle olması 15 gün sonra falan şişip kabuk baglıyor akıyormus.. cok sukur rahatladım ya