Kızlar doğumdan sonra 8 ay çok düzenli bir şekilde adet gördüm ancak bu ay 16 gün gecikti. Doğumdan sonra regl düzensizliği normal deniyor ama ilk başlarda düzenliyken sonradan böyle düzensiz oluyor mu merak ettim. Çok korkuyorum inşallah hamile değilimdir. 🥲