Kızlar bebeğim mamayı az içiyor 1 aylığa kadar iyiydi sonrası yavaşladı düzgün kilo almıuor ben elimden geldiğince sunuyorum ama azar azar içiyor bırakıyor 2. Aydan 3 aya 400 gr almış sadece.. hipp aptamil, aptamil prosyno bebelac gold denedim mamadandır diye ama hepsine aynı yaptı. 1. Aydan sonra memeyide reddedi zaten ben sağıp sağıp veriyordum ama sağmak çok işe yaramadı sütüm azaldı anca günde 30-40 cc anne sütü alabiliyor. 3 saatte bir 90 vermeye çalışıyorum ama çoğu zaman 4 saati geçiyor. Bu durumu yaşayanlarınız oldu mu? Doktora gösterdim bugün 3 ay kontrolünde evolvia deneyelim dedi henüz bugün alamadım ama çok üzülüyorum ve asla kucak istemiyor buda 20 günlükken başladı hep yatmak istiyor kucağımıza aldığımızda ağlıyor ki kundaklamak için kaldırdığımda dahi saniyelik bile olsa ne yapcağımı şaşırdım artık.